Test Evaluare Națională – Clasele V-VIII – Subiectele I și II

Raportează întrebarea

Nu poți trimite un raport fără conținut. Explică, în câteva cuvinte, ce nu este în regulă cu întrebarea.

Test Evaluare Națională-Clasele V-VIII-Subiectele I și II

Testul conține douăsprezece exerciții/probleme de tipul celor de la subiectele I și II de la Evaluarea Națională.
Timpul de lucru este de 35 de minute.
În cazul în care completezi testul pe telefon și o parte din enunț nu se vede complet în modul "portrait", întoarce telefonul în mod "landcape".
După terminarea testului, dacă ai introdus adresa de email, vei primi un fișier PDF cu rezultatele. Poți trimite acel email profesorului tău, sau poți introduce direct adresa acestuia de email. Dacă ai ales să nu introduci nicio adresă de email poți descărca, ulterior, fișierul PDF cu rezultatele și răspunsurile corecte.
Dacă ți se pare că ceva nu este în regulă cu enunțul sau răspunsurile unei întrebări, erori de afișare, greșeli gramaticale, nu ezita să folosești butonul și să raportezi întrebarea. Acest lucru îl poți face și după terminarea testului, în cazul în care consideri că răspunsul corect din test nu este potrivit. Eu îți mulțumesc anticipat dacă faci acest lucru.
Succes!

1 / 12

Suma divizorilor naturali ai numărului $~21~$ este:

2 / 12

În tabelul de mai jos sunt informații cu privire la numărul elevilor de gimnaziu, pe clase, dintr-o școală.
$$
\begin{array}{|c|c|c|}
\hline \text { Clasa } & \begin{array}{c}
\text { Număr } \\
\text { fete }
\end{array} & \begin{array}{c}
\text { Număr } \\
\text { băieți }
\end{array} \\
\hline \text { a V-a } & 24 & 26 \\
\hline \text { a VI-a } & 28 & 22 \\
\hline \text { a VII-a } & 25 & 25 \\
\hline \text { a VIII-a } & 23 & 28 \\
\hline
\end{array}
$$
Clasele pentru care raportul dintre numărul fetelor şi numărul băieților este subunitar sunt:

3 / 12

Dacă $~\large \frac{a}{0,6} \normalsize = \large \frac{0,5}{b},~$ $~b \neq 0,~$ rezultatul calculului $~10 a b-3~$ este egal cu:

4 / 12

Se consideră numărul real $~a= \large \left(\frac{5}{\sqrt{28}}-\frac{2 \sqrt{7}}{7}-\frac{3}{2 \sqrt{7}}\right):\left(-\frac{\sqrt{8}}{2 \sqrt{14}}\right).~$ Patru elevi au calculat $~a^{2021}~$ și au scris rezultatele obținute in tabelul de mai jos.
Dintre cei patru elevi, cel care a scris rezultatul corect este:

5 / 12

Se consideră mulțimea $~A=\left\{x \in \mathbb{N}^* \mid-3 x+6 \gt -9\right\}.$
Produsul elementelor mulțimii $~A~$ este egal cu:

6 / 12

Tudor spune că cel mai mare număr întreg din intervalul $~(-2,3)~$ este $~3.$
Afirmația lui Tudor este:

7 / 12

În figura de mai jos, punctul $~B~$ se află pe segmentul $~A C,~$ iar $~M,~$ $~N,~$ $~P,~$ $~Q~$ sunt mijloacele segmentelor $~A B,~$ $~B C,~$ $~A M,~$ respectiv $~C N.$
Relația adevărată este:

8 / 12

Măsurile unghiurilor $~A,~$ $~B~$ si $~C~$ ale triunghiului din figura de mai jos sunt direct proporționale cu numerele $~2,~$ $~3~$ și $~4.$
Unghiul $~A~$ are măsura:

9 / 12

În figura de mai jos este reprezentat triunghiul dreptunghic $~A B C~$ cu $~A B=6 \mathrm{~cm}~$ şi ipotenuza $~A C=10 \mathrm{~cm}.$
Lungimea medianei $~A M~$ este egală cu:

10 / 12

În figura de mai jos este reprezentat trapezul dreptunghic $~A B C D,~$ cu $~A B \| C D,~$ $~A B=18 \mathrm{~cm},~$ $~C D=12 \mathrm{~cm},~$ $~\sphericalangle A=\sphericalangle D=90^{\circ},~$ iar $~\sphericalangle A B C=60^{\circ}.$
Aria trapezului $~A B C D~$ este egală cu:

11 / 12

În figura de mai jos este reprezentat un cerc cu centrul în $~O~$ şi o coardă $~A B,~$ aflată la distanța de $~3 \mathrm{~cm}~$ de centrul cercului.
Dacă raza cercului este egală cu $~6 \mathrm{~cm},~$ atunci lungimea arcului $~A B~$ va fi egală cu:

12 / 12

Aerul este un amestec gazos ce conține $~20 \%~$ oxigen, în procente de volum.
Volumul de oxigen dintr-o sală de clasă, în formă de paralelipiped dreptunghic cu dimensiunile $~15 \mathrm{~m},~$ $~8 \mathrm{~m}~$ și $~4 \mathrm{~m}~$ este:

0%

Lasă un rating și o opinie

Mulțumesc!