Test ,,Comper”, Etapa I, Clasa a IV-a

Raportează întrebarea

Nu poți trimite un raport fără conținut. Explică, în câteva cuvinte, ce nu este în regulă cu întrebarea.

Comper-Clasa a IV-a, Etapa I

Testul conține 20 exerciții/probleme de tipul celor de la Consursul ”Comper”-Etapa I, pentru Clasa a IVa.
Timpul de lucru este de 120 de minute.
În cazul în care completezi testul pe telefon și o parte din enunț nu se vede complet în modul "portrait", întoarce telefonul în mod "landcape".
Introdu emailul tău pentru a primi un fișier pdf cu rezultatele și răspunsurile corecte, apoi dai redirecționare acelui email profesorului tău. În felul acesta veți avea acces amândoi la rezultate.
Dacă ți se pare că ceva nu este în regulă cu enunțul sau răspunsurile unei întrebări, erori de afișare, greșeli gramaticale, nu ezita să folosești butonul și să raportezi întrebarea. Acest lucru îl poți face și după terminarea testului, în cazul în care consideri că răspunsul corect din test nu este potrivit. Eu îți mulțumesc anticipat dacă faci acest lucru.
Succes!

1 / 20

Triplul numărului cu $~17~$ mai mare decât $~271~$ este:

2 / 20

Scris cu cifre arabe, numărul MIV este:

3 / 20

Ultima cifră a numărului $~1 \cdot 2 \cdot 3 \cdot 4 \cdot 5 \cdot \ldots \cdot 2012+2013~$ este:

4 / 20

La câtul numerelor 63 și 9 adaugă diferența lor. Ai obținut:

5 / 20

Câtul dintre diferenţa numerelor $~845~$ şi $~737~$ şi cel mai mare număr natural scris cu o cifră este:

6 / 20

Semiperimetrul unui teren dreptunghiular este de 56 de metri. Dublul perimetrului terenului este:

7 / 20

Diferența dintre cel mai mare număr impar de 4 cifre și cel mai mare număr par de 3 cifre este:

8 / 20

Dacă $~2 \lt a \leq 5~$ şi $~3 \leq b \lt 7$, atunci cea mai mare valoare a sumei dintre numărul $~a~$ şi dublul numărului $~b~$ este:

9 / 20

Suma a trei numere impare consecutive este 369. Numărul „mijlociu" este:

10 / 20

Jumătatea produsului dintre suma numerelor $~9~$ şi $~7~$ şi diferenţa numerelor $~13~$ şi $~9~$ este:

11 / 20

După colind, Andrei și Yanis au, în total, în trăistuțele lor 54 de covrigi. După ce mănâncă fiecare câte trei covrigi, constată că Yanis rămâne cu de 3 ori mai mulți covrigi decât Andrei. La câți colegi poate oferi Yanis câte 3 covrigi din cei rămași în trăistuța lui?

12 / 20

Se dă careul:

Coloanei A îi corespunde codul: $~10010.~$
Coloanei B îi corespunde codul: $~00101.~$
Coloanei C îi corespunde codul: $~11010.~$
Coloanei E îi corespunde codul: $~00111.~$
Ce cod îi corespunde coloanei D?

13 / 20

Fie o operaţie de scădere. Dacă adunăm descăzutul scăzătorul şi diferenţa obținem $~672.~$ Descăzutul este egal cu numărul:

14 / 20

Suma numerelor naturale care împărţite la $~6~$ dau câtul $~104~$ și restul un număr impar este:

15 / 20

Matei a mâncat un sfert din numărul bomboanelor pe care le avea, rămânând cu 6 bomboane. La început, Matei a avut:

16 / 20

Dacă $~3715-(a \times b+783)=2920~$, atunci suma numerelor naturale $~a~$ şi $~b~$ nu poate să fie:

17 / 20

Valoarea lui $~a$ din egalitatea $~(80+a) \times 5+10=4 \times 100+(9 \times 4-1)~$ este:

18 / 20

O carte costă cu $~18~$ lei mai mult decât un penar, iar trei penare costă cât o carte. Cât costă cartea?

19 / 20

Într-un acvariu sunt 28 de pești mari și mici. Dacă fiecare pește mare înghite câte 6 pești mici, în acvariu rămân doar pești mari. Câți pești mari sunt în acvariu?

20 / 20

Dacă la o împărțire deîmpărțitul este un număr par, câtul este cu 9 mai mare decât restul 6, iar împărțitorul este format dintr-o singură cifră, suma dintre deîmpărțit, împărțitor, cât și rest este:

0%

Lasă un rating și o opinie

Mulțumesc!