Test ,,Comper”, Combinat (din toate etapele), Clasa a IV-a

Report a question

You cannot submit an empty report. Please add some details.

Comper-Clasa a IV-a, Combinat (dificultate medie, din toate etapele)

Testul conține 20 exerciții/probleme de tipul celor de la Consursul ”Comper”-toate etapele, pentru Clasa a IVa.
Timpul de lucru este de 120 de minute.
În cazul în care completezi testul pe telefon și o parte din enunț nu se vede complet în modul "portrait", întoarce telefonul în mod "landcape".
Introdu emailul tău pentru a primi un fișier pdf cu rezultatele și răspunsurile corecte, apoi dai redirecționare acelui email profesorului tău. În felul acesta veți avea acces amândoi la rezultate.
Succes!

1 / 20

Cel mai mare număr par format din 6 cifre diferite consecutive este:

2 / 20

Rezultatul calculului $~400: 10+478~$ este:

3 / 20

Suma a trei numere impare e un număr:

4 / 20

Numărul 6245 conține:

5 / 20

Suma a cinci numere naturale consecutive pare este cu 10 mai mică decât produsul primelor cinci numere naturale nenule. Cele 5 numere sunt:

6 / 20

Perimetrul unui pătrat este de 416 cm. Jumătatea sfertului laturii pătratului este:

7 / 20

Șase saci plini cu sare cântăresc 324 kg. 8 saci cu sare vor cântări:

8 / 20

Suntem în anul $~2011.~$ Peste $~9~$ ani Diana va împlini vârsta de $~15~$ ani. În ce an s-a născut Diana?

9 / 20

Calculează $~x+x \times y-x \times z,~$ ştiind că diferența $~y-z~$ este mai mică decât $~x~$ cu $~99,~$ iar $~x=100.$

10 / 20

Care este împărțitorul următoarei împărțiri cu rest:
$365: \hat{\mathbf{\imath}}=8 \text { rest } 5.$

11 / 20

Fie o operaţie de scădere. Dacă adunăm descăzutul scăzătorul şi diferenţa obținem $~672.~$ Descăzutul este egal cu numărul:

12 / 20

Mă gândesc la un număr. Produsul vecinilor săi, numere pare, este 120. La ce număr m-am gândit?

13 / 20

Rezultatul calculului: $~MCMXCIX - DCCCXCVI,~$ în cifre romane, este:

14 / 20

La o grădiniță au fost aduse jucării noi pentru copii. Află câte jucării au fost aduse în total, dacă $\large \frac{1}{3}$ din numărul total de jucării au fost mașinuțe, $\large \frac{1}{4}$ din rest sunt roboței, iar restul jucăriilor, adică 126, sunt păpuși.

15 / 20

În două cutii sunt 30 de bomboane. Dacă s-ar scoate din a doua cutie 5 bomboane și s-ar pune în prima atunci în ambele cutii ar fi același număr de bomboane. La început, în fiecare cutie au fost:

16 / 20

După ce a parcurs $~\large \frac{5}{12}~$ din lungimea unui drum, un automobilist constată că a parcurs cu 30 km mai puţin decât $~\large \frac{2}{3}~$ din traseu. Care este lungimea drumului?

17 / 20

Câtul a două numere naturale este 4 și restul 15. Dacă din cel mai mare luăm 240, numerele devin egale. Cel mai mare dintre cele două numere este:

18 / 20

Antonia are de 8 ori mai puține abțibilduri decât Ancuța. Dacă Antonia ar mai primi de la Ancuța 24 de abțibilduri, atunci ar avea jumătate din abțibildurile rămase Ancuței. Antonia are:

19 / 20

Într-o pungă sunt 30 de bomboane cu lapte și caramel. Dacă ar fi cu 2 bomboane cu lapte mai puține, atunci jumătatea numărului lor ar reprezenta de 2 ori mai mult decât a treia parte din numărul bomboanelor cu caramel. În pungă sunt ... bomboane cu lapte.

20 / 20

Tudor s-a aşezat la rând pentru a cumpăra bilete la o piesă de teatru. După un timp observă că este al şaselea din şir. După ce 3 persoane din faţa lui cumpără bilete şi alte 4 persoane se mai aşază la rând, Tudor constată că numărul persoanelor din faţa lui este de 7 ori mai mic decât numărul persoanelor din spatele lui.
Câte persoane erau la rând atunci când Tudor a observat că este al şaselea din şir?

0%

Lasă un rating și o opinie

Mulțumesc!