Test ,,Comper”, Etapa a IIa, Clasa a IV-a

Raportează întrebarea

Nu poți trimite un raport fără conținut. Explică, în câteva cuvinte, ce nu este în regulă cu întrebarea.

Comper-Clasa a IV-a, Etapa a II-a

Testul conține 20 exerciții/probleme de tipul celor de la Consursul ”Comper”-Etapa a II-a, pentru Clasa a IVa.
Timpul de lucru este de 120 de minute.
În cazul în care completezi testul pe telefon și o parte din enunț nu se vede complet în modul "portrait", întoarce telefonul în mod "landcape".
Dacă introduci adresa de email, vei primi un fișier pdf cu rezultatele și răspunsurile corecte, apoi dai redirecționare acelui email profesorului tău. În felul acesta veți avea acces amândoi la rezultate. Dacă nu îl introduci, vei putea exporta ulterior fisierul PDF.
Dacă ți se pare că ceva nu este în regulă cu enunțul sau răspunsurile unei întrebări, erori de afișare, greșeli gramaticale, nu ezita să folosești butonul și să raportezi întrebarea. Acest lucru îl poți face și după terminarea testului, în cazul în care consideri că răspunsul corect din test nu este potrivit. Eu îți mulțumesc anticipat dacă faci acest lucru.
Succes!

1 / 20

Diferența a 2 numere este 2150. Scăzătorul este triplul diferenței. Descăzutul este:

2 / 20

Scris cu cifre romane, predecesorul numărului 2000 este:

3 / 20

Dacă sfertul unui număr este 364, atunci numărul va fi:

4 / 20

Un caiet costă cât 3 creioane. Un caiet și 3 creioane costă 96 de lei. Caietul este mai scump decât creionul:

5 / 20

Suma primelor două numere impare mai mari decât 6374 este:

6 / 20

Cristina, văzând mărgelele colorate ale Andreei, îi spune acesteia: Andreea, tu ai 100 de mărgele! Andreea îi răspunde: Nu sunt 100. Dacă ar mai fi încă pe atâtea, încă jumătate și încă un sfert din câte sunt, plus una pe care am rupt-o, aș avea 100. Dublul numărului mărgelelor Andreei este:

7 / 20

Suma primelor două numere pare mai mari decât 2398 este:

8 / 20

Suma a trei numere naturale $~m,~ n,~ p~$ este 2144. Dacă: $~(m+n+581): 2=m+p-568=1000~$, atunci valorile literelor sunt:

9 / 20

Pentru ca propoziţia de mai jos să fie adevărată, în pătrăţel trebuie scris numărul:
$~\frac{2}{9}+\frac{\large \square}{9}+\frac{1}{9}=\frac{8}{9}$

10 / 20

Într-o cutie sunt 7 bile roșii, 5 bile verzi și 12 bile galbene. Numărul minim de bile ce trebuie luat, fără a le privi, pentru a fi sigur că ai luat o bilă roșie este:

11 / 20

Într-o librărie sunt la vânzare 27 de mingi, cu 5 sau 9 buline. Numărul total de buline este 199. Află câte mingi au 9 buline.

12 / 20

Dacă restul împărțirii este $~\large \frac{1}{4}~$ din împărțitor și a 13-a parte din deîmpărțit, atunci câtul împărțirii este:

13 / 20

În două cutii sunt 30 de bomboane. Dacă s-ar scoate din a doua cutie 5 bomboane și s-ar pune în prima atunci în ambele cutii ar fi același număr de bomboane. La început, în fiecare cutie au fost:

14 / 20

Mă gândesc la un număr. Produsul vecinilor săi, numere pare, este 120. La ce număr m-am gândit?

15 / 20

Dora îl întreabă pe Liviu câte probleme a rezolvat. Acesta îi răspunde: „Până acum am rezolvat $~\frac{5}{8}~$ din câte am avut şi mai am 6 probleme.” Liviu a avut de rezolvat:

16 / 20

Matei a colecționat 65 de timbre străine și cu 23 mai multe timbre românești. De câte timbre mai are nevoie pentru a umple clasorul, dacă timbrele pe care le are reprezintă trei optimi din clasor?

17 / 20

O mașinuță, un ursuleț și o păpușă costă 350 lei. Dacă păpușa valorează cât două mașinuțe, iar un ursuleț jumătate din prețul mașinuței, atunci două mașinuțe, trei păpuși și patru ursuleți vor costa:

18 / 20

Află numărul care adunat cu el însuși și cu jumătate din el dă 235.

19 / 20

Fie egalitatea: $~96-18 \times[40: 8-(a-2 \times 0)]: 2=87.~$ Despre numărul a putem spune:

20 / 20

Dacă suma a două numere este 110, iar diferenţa lor este 36, atunci produsul celor două numere este:

0%

Lasă un rating și o opinie

Mulțumesc!