Test ,,Comper”, Etapa Națională, Clasa a IV-a

Raportează întrebarea

Nu poți trimite un raport fără conținut. Explică, în câteva cuvinte, ce nu este în regulă cu întrebarea.

Comper-Clasa a IV-a, Etapa Națională

Testul conține 20 exerciții/probleme de tipul celor de la Consursul ”Comper”-Etapa Națională (a III-a), pentru Clasa a IVa.
Timpul de lucru este de 120 de minute.
În cazul în care completezi testul pe telefon și o parte din enunț nu se vede complet în modul "portrait", întoarce telefonul în mod "landcape".
Dacă introduci adresa de email, vei primi un fișier pdf cu rezultatele și răspunsurile corecte, apoi dai redirecționare acelui email profesorului tău. În felul acesta veți avea acces amândoi la rezultate. Dacă nu îl introduci, vei putea exporta ulterior fisierul PDF.
Dacă ți se pare că ceva nu este în regulă cu enunțul sau răspunsurile unei întrebări, erori de afișare, greșeli gramaticale, nu ezita să folosești butonul și să raportezi întrebarea. Acest lucru îl poți face și după terminarea testului, în cazul în care consideri că răspunsul corect din test nu este potrivit. Eu îți mulțumesc anticipat dacă faci acest lucru.
Succes!

1 / 20

Un număr care se împarte exact la 5 este:

2 / 20

Răsturnatul celui mai mare număr par scris cu 6 cifre diferite este:

3 / 20

Rezultatul calculului $~5+5 \times 5+5: 5+5 \times(5 -5: 5): 10~$ este:

4 / 20

Dacă fracţiile:
$\large \frac{7}{4}, ~\frac{7}{2},~ \frac{7}{6},~ \frac{7}{3},~ \frac{7}{5}$
sunt scrise în ordine crescătoare, atunci fracţia de pe locul al doilea este:

5 / 20

Află valoarea lui $~a~$ din relaţia:
$~[9+(a-15)]: 4=10-10: 10.$

6 / 20

Valoarea literelor din operațiile următoare
$~760: d=7~$ (rest 4 )
$~6 \times m=438$
$~s : 24=18~$ (rest 5)
este:

7 / 20

Rezultatul exercițiului $~[(9+3 \times 167): 5+12 \times 14]: 2~$ este:

8 / 20

Dacă suma a două numere este 101, atunci cea mai mare valoare posibilă a produsului lor este un număr care:

9 / 20

Mă gândesc la un număr pe care îl măresc de 10 ori. Îi adun apoi sfertul numărului 320. Din rezultat scad triplul numărului 30. Dublez noul rezultat și obțin 20. Numărul la care m -am gândit este:

10 / 20

Calculează $~x+x \times y-x \times z,~$ ştiind că diferența $~y-z~$ este mai mică decât $~x~$ cu $~99,~$ iar $~x=100.$

11 / 20

Mărind de 5 ori suma a două numere obții 3870. Află triplul numărului mic, știind că diferența dintre cele 2 numere este 132.

12 / 20

La o grădiniță au fost aduse jucării noi pentru copii. Află câte jucării au fost aduse în total, dacă $\large \frac{1}{3}$ din numărul total de jucării au fost mașinuțe, $\large \frac{1}{4}$ din rest sunt roboței, iar restul jucăriilor, adică 126, sunt păpuși.

13 / 20

Dacă $~2 \times(106-38)+a=2 \times(106+38),~$ atunci:

14 / 20

O cămaşă costă cât 4 eşarfe. Pentru 3 eșarfe şi o cămaşă s-au plătit 84 de lei. Cu câți lei este mai ieftină eşarfa decât cămaşa?

15 / 20

Dacă $~\overline{1 a 6} \times 3=378,~$ atunci:

16 / 20

Lungimea unui dreptunghi este triplul lăţimii, care (lățimea) este de 4 ori mai mare decât latura unui pătrat. Perimetrul dreptunghiului este de $~x~$ ori mai mare decât perimetrul pătratului. Cifra cu care trebuie înlocuit $~x~$ este:

17 / 20

Două echipe de filateliști au 1600 de timbre. A doua echipă are cu 386 de timbre mai mult. Adevărată este afirmația următoare:

18 / 20

Știind că $~x+2 x+3 x+4 x+\ldots+75 x=2850,~$ cât este $~x?~$

19 / 20

Pe marginea unei alei s-au plantat 15 copaci, la distanţe egale. Între al 7-lea şi al 10-lea copac sunt 12 m. Câți metri sunt între primul şi ultimul copac?

20 / 20

La un concurs de călărie sunt amplasate pe traseu 13 obstacole. Pentru fiecare reuşită se acordă 10 puncte, iar eşecul se penalizează cu 1 punct. Câte obstacole a trecut cu succes un concurent, dacă a totalizat 108 puncte?

0%

Lasă un rating și o opinie

Mulțumesc!